Insta

Steam ID

PSN ID

keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Ihmiset

Ihmiset ovat perseestä 90%:sen varmasti. Suuri osa henkilöistä jotka tunnen ovat ihan perseestä. Miksi en voi tuntea mukavia ihmisiä joiden kanssa voisin tulla jopa toimeen? Jos olen kusipää ja ansaitsen sen? Ei ole mahdollista. Minähän olen mukavan apaattinen ja välttelen ihmisiä. Jotkut luulevat masentuneeksi mutta ei, vain apatia ja vitutus siitä kun pitää miettiä miksi tuo henkilö on täällä tai miksi minä olen siellä?

Uskoisin tulevani toimeen pelkästään näkemällä sisaruksia aina silloin tällöin ja kihlattuni naaman näkisin joka päivä muutenkin. Hyvin harvoin jos kavereita näkisi niin riittäisi minulle. Nyt ottaa päähän kivasti kun pitää aina miettiä syitä miksi joku ei pääse käymään meillä. Olen sen verran kiltti ihminen etten viitsi suoraan sanoa "koska olet tuollainen saatanan idiootti jota ei voi täysijärkinen kestää niin en halua nähdä sinua juuri nyt." Vaan pitää aina sanoa että on menoja tai luvannut mennä muualle tai jotain. Olen paska ihminen :( mutta ei se haittaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti