Insta

Steam ID

PSN ID

torstai 15. toukokuuta 2014

Kuulumisia


Trololo, mikä kesä?
Hoihoi. Aattelinpas pitkästä aikaa tehdä tälläsenkin postauksen, ettei nyt ihan keskity näihin arvosteluihin mitä teen. Niillehän minä tämän blogini periaatteessa olen tarkoittanut, mutta en jaksa uutta blogia alkaa värkkäämään erikseen sitten näille minun muille jonninjoutavuuksille.

Elikkäs mitäs kuuluu? No melko hyvää, edelleen töissä olen. Olen myös pitänyt työpaikastani. Harmittelenkin tässä itselleni aina välillä sitä, että se on näitä työntekijöitä kierrättäviä järjestöjä.
Eli kun ei enää minusta saa täyttä palkkatukea (ilmainen työntekijä heille) niin vanha pois ja uusi tilalle. No, onhan tämä ollut mukavaa ja vielä muutama kuukausi on jäljellä. Tälläisen työpaikan jos saisin vakituiseksi niin mielelläni tekisin. Muutto puuhat nyt olleet reilun pari viikkoa käynnissä ja vielä pari viikkoa siinä menee ennenkuin firma alkaa taas täysin normaalisti pyörimään.

Tuntuu höpöltä. T: Perkele

Treenit, no aloitin kullan kanssa käymään salilla. Pari kuukautta olen siis salillakin käynyt. Tulostakin on selkeästi tullut. Siihen nyt parin viikon tauko tulee, kun ei ole sali käytössä. Ensi kuussa taas hommat jatkuu. Jospa tästäkin saisi hyvän tavan ja siellä oikeasti tulee käytyä vielä jatkossakin. 2x viikossa on ihan riittävä kun pelkkää peruskuntoa sitä itse vain hakee. En ole miksikään muskelimasaksi aikonut muuttua. :D
DFC treeneissä myös olen aktiivisesti pyrkinyt käymään, ikävä kyllä työt haittaa harrastuksia jonkin verran. Ilta-tuurin aikaan kun ei ehdi treeneihin. Alkavat ennenkuin minulta työ-aika loppuu niin mennyt vähän siihen että joka toinen viikko olen paikalle päässyt. Nyt kun on sali lisänä liikunnassa niin oikeastaan hyvä vain. Kyllä sitä on melko kipeäksi itsensä saanut, kun ensin reuhkaa salilla ja seuraavana päivänä meuhkaa kamppailulajien parissa.

Kullan kaa yhtä aivottomia kuin aina ennenkin :D huomatkaa ihana mustelma DFC treenien jäljiltä

Tulevia tavoitteita..no ei minulla niitä nyt sen kummemin ole kuin ennenkään. Aikalailla päivä kerrallaan, ilman suurempia tulevaisuuden suunnitelmia. Nyt on elämä melko lahjakkaasti mallillaan. Kaikki on melkeinpä laitettu mitä tarvitaan ja rahaakin on jemmassa. Ensi viikon maanantaina tulee lisää mustetta nahkaan ja sitten saakin taas katsoa seuraavaa tatuointi aikaa. ^_^
Nii joo, lintukivääriin minun pitää se perkeleen kiikari ostaa. Siihenkin sitten pitää rahansa haaskata. No jospa sitä kuitenkin tänä syksynä pääsisi lintumetsällekkin käymään useammin kuin kerran.
Pitäisi kyllä radalla käydä ampumassakin taas jokin kaunis päivä, ei sitä viitsi luoteja tuhlata kun ne on kalliita. Laaki ja vainaa, sillä periaattella pitäisi pyrkiä menemään. Eipähän jää eläinkään kitumaan.

Bablo pikkuinen, pylly kakkainen :D

Pelejäkin minulle on taas tulossa, Watch Dogs on PS4 ennakko tilauksessa ja saa nähdä mitä kaikkea muuta jännää sitä tulee alennus myynteihin etc. PS4 on nyt hieman kärsinyt tuosta pelien puutteesta, mutta sitä se on kun uusi laite. Eiköhän sekin ala jossain vaiheessa niitä pelejä saamaan.
Olut ei myöskään juomalla lopu, nytkin on pari olutta odottamassa arvostelua kaapissa.
Pitää tosin viikonloppua varten käydä muutama normaali olut ostamassa, kun kaverin tupareissa menen/menemme käymään. Tarkotus kuitennii siis ottaa vähän enemmän kuppia. Ei järkeä maistelussa kun äkkiä menee makuaisti heikoksi kun enemmän juo kerralla.

Siinäpä sitä kuulumisia. Jospa ehkä pari kuvaa tähän kuitenkin lisään niin ei ole niin tylsän näköinen tämä postaus. :D  Sekä tietyllä tapaa sopivaa musiikkiakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti